50!!! - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van grettyeniet - WaarBenJij.nu 50!!! - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van grettyeniet - WaarBenJij.nu

50!!!

Door: Webmaster

15 November 2011 | Australië, Jindabyne

En toen werd ik zomaar 50!
Allereerst iedereen, vrienden, familie en collega's, bedankt voor alle kaartjes! Wat een verrassing, ik snap nu ook waarom Iet haar tas telkens zo zwaar was...
Bij het ontbijt kreeg ik de envelop met alle kaarten overhandigd. De hut was al versierd met vlaggetjes en ook ik kreeg nu een heuse sjerp om (met dank aan Tineke en Marian!). Het waaide wel erg hard, dus we liepen constant achter de vlaggetjes en de ballonnen aan te rennen.
De rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan. Eerst wat gewandeld en daarna naar Mystery Beach gegaan. We hebben daar zelfs op het strand gelegen, op een plekje uit de wind. Weer niet in zee gezwommen, want hier zaten aardig wat blue bottles (kwallensoort). 's Avonds uit eten bij de Italiaan en daarna geen tijd meer gehad om een berichtje te plaatsen.

Inmiddels hebben we de zee, blauwe meren en groene heuvels (klinkt toch niet als Australie?) ingeruild voor de Snowy Mountains. We zitten nu op een half uurtje rijden van het ski-gebied van Australie en gaan hier, als het weer een beetje meezit, naar de top van Mt. Kosciuszko, de hoogste berg van Australie.

Op een eerdere camping hebben we trouwens een flinke varaan gezien, van ongeveer 1,5-2 meter. Liep daar gewoon op zoek naar eieren van een vogel, die zijn nest in het gras heeft. De vogel ging flink tekeer, maar de varaan trok zich nergens wat van aan!
Helaas hadden we geen camera bij ons, dus we hebben geen bewijs. Maar hij was echt heel groot :-).

• 15 November 2011 - 15:54

Margreet:

Alsnog gefeliciteerd!!!!
    Leuk om jullie telkens via de verslagen te volgen..
    Groetjes, MMMX

• 15 November 2011 - 21:19

Lia:

Wow 50 worden op zo'n reis! Van Harte Gefeliciteerd!! wat hebben jullie alweer veel meegemaakt, spannend, leuk, balen, lees ik nu ik eindelijk even de tijd er voor neem, weer bijzondere dieren gezien (en gevoeld brrr he Iet!) weer een reis om nooit te vergeten. Lieve groet en geniet nog verder, ik duim voor prachtig weer en nog vele mooie belevenissen Albert&Lia

• 16 November 2011 - 09:21

Gert:

Hoi Gretty,
    Nog van harte gefeliciteerd! Uniek om 50 te worden en zeker in als je dat viert ver van huis. Die Iet had gelukkig een, zoals bekend, vooruitziende blik en heeft al het feest mee gemigreerd naar de andere kant van de wereld. Het ziet er feestelijk uit.
    Veel plezier daar!

• 16 November 2011 - 12:54

Judith Koot:

Lieve Sarah en Iet,
    Op leeftijd en nog zo aan het avonturieren!!! En wat afschuwelijk om verjaardagstaart bij zee te eten...
    Wij maken ons nu op voor de strengste winter allertijde.
    Groetjes van kids en man.

• 16 November 2011 - 18:47

Harry En Theo:

Dag dames,

Fantastisch toch om je 50ste te vieren aan de andere kant van de wereld! Nogmaals van harte.
    We blijven jullie volgen en zijn benieuwd naar wat er nog komen gaat.
    Blijf genieten van deze reis en wees maar blij dat jullie nu niet hier zijn in de kou, brbrbrbrrrr.
    x H&T