Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van grettyeniet - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van grettyeniet - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Webmas,ter

24 December 2011 | Indonesië, Sanur

Op 21 december kwamen we aan op Bali. We werden daar opgewacht door iemand van het hotel. Het was weleven een cultuurshock, zeker het half uur rijden naar ons hotel. Dat er onderweg geen doden zijn gevallen, bijv. onder alle brommertjes op de weg, vebaast ons nog. Wel een verschil met Australie...
Ons hotel, Puri Tempo Doeloe in Sanur is een klein tropisch paradijs. We zitten in een prachtig huisje met een grote veranda. Bij het hotel is ook een spa.
Sanur is een erg toeristisch oord, ons hotel zit gelukkig iets van de drukte af. Ongeveer 15 minuten lopen van het strand over kleine, soms onverharde, modderige steegjes.
Ja,wat moeten we er verder over zeggen? We hebben eigenlijk alleen maar gerelaxed. Zwemmen, of in het zwembad of in de zee, lezen, slenteren door Sanur, lekker eten en af en toe een geweldige massage in de spa bij het hotel. Net vakantie!
Vandaag is helaas het laatste dagje. Vanavond nog uit eten en dan morgenochtend vroeg naar het vliegveld. Als het goed is, hebben we dan nog tijd om even Singapore in te gaan en dan vliegen we 's avonds teug naar Nederland, via Londen.
Jammer genoeg zit de reis er dan al weer op, de tijd is echt voorbij gevlogen!

• 24 December 2011 - 12:48

Harry Ern Theo:

lieve dames, alvast fijne kerstdagen en natuurlijk een heel goede terugvlucht naar
    nederland!
    Het was harstikke leuk om alles te lezen en te volgen van jullie!

x H&T

• 24 December 2011 - 13:22

Gert:

Goede reis naar huis. Thuis komen is onderdeel van de reis. Tot gauw!

• 24 December 2011 - 16:33

Ingrid: