Singapore (5-7 oktober) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van grettyeniet - WaarBenJij.nu Singapore (5-7 oktober) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van grettyeniet - WaarBenJij.nu

Singapore (5-7 oktober)

Door: Webmaster

08 Oktober 2011 | Singapore, Singapore

Dinsdagmiddag was het dan zover: eindelijk vertrokken we naar  Australie. Tineke en Marian hebben ons naar het vliegveld gebracht en ruim op tijd hebben we ingecheckt. Onze bagage ging door naar Singapore, maar wij moesten in Frankfurt nog inchecken voor Singapore. Is allemaal goed gegaan en om 18.00 de volgende dag arriveerden wij in Singapore. En Singapore maakte haar reputatie helemaal waar: een uur na landen zaten we al in de metro naar ons hotel. Eerst gegeten in de foodmarket in Chinatown en daarna allebei heerlijk geslapen (geen last van een jetlag). Volgende dag naar Little India en de omgeving bij Arab street. Erg goed om souvenirs te kopen, maar dat is nog iets te vroeg voor ons :-). `s Avonds hadden we afgesproken met Ineke (zus van Margreet). We hebben met haar, Gido en Sal gegeten bij de Hollandse club. Later hebben we bij hun thuis nog wat gedronken en heeft Ineke ons nog het een en ander van Singapore laten zien. Vanuit de auto, want het goot de hele avond. Erg gezellig was het!   Nu (dag later 19.30u) zitten we weer op vliegveld om verder te reizen naar Cairns. Vandaag hebben we nog flink gewandeld langs de rivier (warm....) en Chinese en Indiase tempels bekeken. Singapore was de moeite waard: vriendelijke mensen, aparte stad met oude huizen, maar ook altijd de hoge nieuwbouw, geweldig metro–systeem en heerlijk eten! Op naar Australie!

• 08 Oktober 2011 - 14:29

Ineke Van Praag:

Wij vonden het ook heel gezellig. Jammer van het weer die avond, maar ook dat is Singapore. Jullie hebben in ieder geval even kunnen genieten van een tropische bui. Veel plezier in Australie. Ineke, Gido en Sal

• 09 Oktober 2011 - 08:40

Annemiek:

Helemaal leuk jullie eerste echte vakantie bericht.
    veel plezier!
    groet Annemiek

• 09 Oktober 2011 - 12:36

Lia:

Ha dat klinkt als een goed begin, leuk jullie weer te volgen! tjuus lia

• 09 Oktober 2011 - 19:32

Marc En Yvonne:

Klinkt goed!

Hier ook alles goed. De tuin van jullie lage nieuwbouwwoning staat er gezellig nat bij!

• 10 Oktober 2011 - 09:54

Caroline:

Hoi Lieve meiden,

Mooi om te lezen dat jullie reis goed is verlopen. Jullie hebben nog aardig wat dagen te goed, geniet er van met volle teugen!
    Henk en ik hebben ook leuk nieuws:
    Eva krijgt in mei 2012 een broertje of zusje!!!

kusje, Caroline

• 10 Oktober 2011 - 15:51

Maritza:

Ach wat heerlijk om te lezen.
    Ik ga jullie volgen in deze donkere, natte herfstige periode.
    Liefs,
    Maritza.

• 10 Oktober 2011 - 20:33

Edwin Tammens:

He Gretty en Iet,

Aangezien ik net vandaag weer begonnen ben met werken na een heerlijke vakantie te hebben gehad ik Peru en Bolivia, wil ik jullie nog een super vakantie wensen daar aan de andere kant van de wereld.

Ook namens Marjon natuurlijk.
    Wij zullen jullie zeker volgen.

gr. Marjon en Edwin