Nog 2 weken....... - Reisverslag uit Houten, Nederland van grettyeniet - WaarBenJij.nu Nog 2 weken....... - Reisverslag uit Houten, Nederland van grettyeniet - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken.......

Door: Webmaster

17 September 2011 | Nederland, Houten

.....werken dit jaar. Hoe leuk is het om dit tegen collega's te zeggen.:) Het weer in Cairns is nu 28 graden dus dat belooft wat.
Onze tablet ('Sammie') is gekocht en zijn we nu aan het ontdekken, het lijstje met wat nog te doen en kopen is in de maak dus het aftellen is nu echt begonnen.
We zullen jullie weer op de hoogte houden van al onze avonturen daar aan de andere kant van de wereld.

Gretty en Iet

• 17 September 2011 - 18:22

Marian.:

Wat heerlijk!!! Nog even de laatste loodjes en genieten van de voorbereidingen. Veel plezier alvast.

• 21 September 2011 - 10:16

Lia:

en nu zijn er alweer 4 daagjes minder...............ha heerlijk vooruitzicht!! nu nog even de laadste loodjes............en genieten groetjes Lia (Albert)

• 01 Oktober 2011 - 09:52

Harry En Theo:

dag dames! heel veel plezier daar down under. Het is er fantastsch! we willen zo wel weer mee.
    We blijven jullie volgen.

Goede reis,
    lieve groet H&T

• 03 Oktober 2011 - 09:31

Noortje:

Hallo Iet en Gretty.
    Wens jullie een fantastische reis, sorry Iet dat ik je niet geen gedag meer had gewenst, was ziek. Ik ga jullie zeker volgen hoor. (hier is het ook lekker weer hoor 27 graden.
    Groetjes Noortje v Veluw

• 03 Oktober 2011 - 20:00

Annemiek:

Helaas te laat, ik had me helemaal voorgenomen om je nog even dag te zeggen face to face. Heel goede reis gewenst en erg leuk om jullie te kunnen volgen op deze manier. Geniet ervan dames!
    Groet Annemiek

• 04 Oktober 2011 - 15:52

Gerda En Kor. :

Lieve meiden,
    Dat is wat anders dan het zwembad in Torarica. Leuk weer van jullie te lezen. Om te beginnen een goede reis. Ik hoop dat jullie tijd hebben Singapore te bekijken. Dat vonden wij heel leuk.

Wij zijn ons als jonge pensionado's aan het voor reiden op een driemaande trip naar Thailand en Cambodia. We vertrekken in januari en zijn dus in april weer in Utrecht. We gaan jullie zeker volgen via Internet.
    Een kus voor jullie van Gerda en Kor.

• 05 Oktober 2011 - 09:27

Maritza:

Lieve Iet & Gretty,

Bedankt voor jullie bericht.
    Al vertrokken?
    Goede timing, het weer wordt hier meer nat en herfstig!
    Heel goede reis en mooie avonturen gewenst.

Lieve groet,
    Maritza.

• 05 Oktober 2011 - 11:23

Marian:

Hele goede reis! Ik kijk uit naar de verslagen.

• 05 Oktober 2011 - 12:24

Mariska:

Goede reis en heel veel plezier! Leuk dat jullie de thuisblijvers gaan informeren over jullie reis. Ik zie uit naar jullie belevenissen!