nog even Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van grettyeniet - WaarBenJij.nu nog even Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van grettyeniet - WaarBenJij.nu

nog even Alice Springs

Door: Webmaster

01 November 2011 | Australië, Alice Springs

Even een korte update: we zitten nog steeds in Alice Springs. Qantas is gistermiddag wel weer gaan vliegen, maar hier is vandaag alles pas weer op gang gekomen.
En toen zaten de vliegtuigen natuurlijk al vol! We zijn gisteren weer naar het vliegveld geweest en daar op de vlucht voor 2 november gezet. Ze zouden nog proberen om een extra vliegtuig te regelen en we zouden in ieder geval dezelfde dag gebeld worden, maar dat moet nog gebeuren :-\
Dus zitten we in plaats van in bruisend Sydney in f... Alice Springs.
We hebben er maar het beste van gemaakt: gisteren fietsen gehuurd en een stuk gefietst! Het weer zat niet echt mee, het was koud en het regende. We hadden zelfs onze jassen aan en dat in de woestijn!
Gelukkig was het vandaag weer prachtig weer en hebben we lui bij het zwembad gelegen...

Trouwens, voor degenen die al jarig zijn geweest (Miep, Yorick en Lotte), voor de jarige vandaag (Rien) en alvast voor de binnenkort-jarigen (Kees, Jos en Daan):
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

• 01 November 2011 - 11:55

Koekie:

Balen zeg. Maar hopen dat jullie weer snel de lucht in gaan met een goed onderhouden toestel natuurlijk!!!
    Het weer zit ook niet mee. Je denkt bij Australie altijd aan zon (en haaien..)
    Wat moedig van die slang om je nek! Neem aan dat de foto puur natuur is....
    Hoop snel een verslag uit Sidney te kunnen lezen.

• 01 November 2011 - 17:55

J-S-R:

Gelukkig ziet het Hotel er oké uit (op internet ) Ffe volhouden dus nog in het verwarmde zwembad, sauna , tennisbaan, bar etc, brrr afzien hoor...haha
    Goede vlucht morgen en doe Mohamed in Sydney van mij de groeten als je hem toevallig tegenkomt in die kleine stad :)xxx J-S-R

• 01 November 2011 - 18:12

Gert:

Hoi Iet en Gretty,
    De relatie tussen Qantas en die rode rots zal jullie wel bij blijven. Gelukkig zijn jullie flexibele en ervaren reizigers. En zeg nou zelf iets onverwachts heeft ook zijn charme:) Bij ons in Utrecht gaat alles zijn gangetje. Ik ben inmiddels ontslagen uit het junglecommando. Het was SU leuk. Donderdag hebben we het Reinaerdefeest dus als jullie je vervelen dan zorg ik nog wel voor een paar kaartjes:) Iet oktober is voorbij tijd om je eerste opdracht in te leveren!
    Voor nu geniet maar lekker verder!

• 01 November 2011 - 18:44

Marian Hoedeman:

Hey dames.
    Eindelijk dan ook eens een berichtje van mij. Ik lees met plezier jullie reiservaringen. Klinkt goed ondanks enkele tegenvallers. Blijf lekker genieten!!!

• 02 November 2011 - 09:37

Mari En Lies:

Hoi meiden
    Heerlijk om jullie reisverslagen te lezen. Hopelijk kunnen jullie vandaag naar Sydney. Pas op voor het Australisch kapsel wat naar deze stad vernoemd is. We zien de foto's en verhalen met genoegen tegemoet.
    Heel veel groetjes uit Heeswijk

• 02 November 2011 - 09:46

Harry En Theo:

Hoi, Nog ff vol houden in het f..Alice en dan genieten in bruisend Sydney!
    Mooie foto's wederom en we zagen ons alweer lopen tussen de Olga's.
    Nou, hopelijk is Qantas weer actief en kunnen jullie verder. En eenmaal in Sydney en nippend aan een drankje aan de voet van het opera House komt het vast allemaal weer goed!

H&T

• 04 November 2011 - 14:15

Karla:

Ben nu al weer nieuwsgierig naar jullie volgende belevenissen. Liefs, Karla

• 06 November 2011 - 15:44

Gerard En Judith:

Hoi meiden,

Regen, enge beesten,vliegtuigen die niet gaan....ik zit lekker thuis en ben JALOERS, wat een geweldige avonturen.
    Reinaerde feest als vanouds :)
    Liefs Judith ( niet je zus)