Het camperleven..... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van grettyeniet - WaarBenJij.nu Het camperleven..... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van grettyeniet - WaarBenJij.nu

Het camperleven.....

Door: Webmaster

04 November 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoe is dat nou? Reizen in een camper als je eigenlijk nooit meer kampeert?
Nou, wij vinden het geweldig! Het is in het begin wat vreemd om met je hele hebben en houden overal naar toe te gaan maar ook erg praktisch. Je parkeert je hut,daar staat je huis en je hebt alles bij de hand:koelkast, gasfornuis,magnetron, bed, bank, water.
Na een kleine week waren we aardig op elkaar ingespeeld in het om elkaar heen bewegen op 4 vierkante meter. Want ja, het blijft toch de (bijna) kleinste camper. Als het bed is opgebouwd ( een heerlijk bed trouwens van 1.65 x 2.00)kan er maar een persoon staan in de camper. de ander moet op bed, buiten zijn of op de stoelen voorin zitten.
Als het even kan zitten we buiten op onze campingstoelen (zie foto eerste dag). Dit zal wel niet 'camperlike' zijn want we zien veel camperrijders die alleen maar in hun hut zitten. Misshien komt het omdat hun campers associaal groot zijn ( 6 persoonscamper met zijn tweeen)
Wie meer wil zien kan kijken op www.keacampers.com. Wij hebben een 2HT-2 Berth de luxe.

• 05 November 2006 - 09:20

Lia:

Ha het camperleven!! klinkt goed, jammer van alle ervaringen met het water!! Want buiten leven hoort daar lekker bij!! en ja effe naar de garage.........blijkbaar ook. Maar wat een prachtige dingen zien jullie, mooie foto's ook!