Het komt nu echt dichtbij - Reisverslag uit Houten, Nederland van grettyeniet - WaarBenJij.nu Het komt nu echt dichtbij - Reisverslag uit Houten, Nederland van grettyeniet - WaarBenJij.nu

Het komt nu echt dichtbij

Door: Webmaster

21 September 2006 | Nederland, Houten

Nog 6, respectievelijk 7 dagen moeten we werken en dan......vrij. Het lijkt wel of onze collega's er zich nog meer bewust van zijn dan wij. Een heerlijk gevoel is het wel. Gisteren de film gezien van Henk die een paar jaar geleden in Nieuw Zeeland was.
We weten het zeker: die walvissen gaan we spotten en die helicoptervlucht over de gletsjer ook maken. Prachtig!

• 04 Oktober 2006 - 09:32

Jessica En Liesbeth:

Hoi Iet en Gretty,

Zeker zijn je collega's zich bewust van jullie onderneming. Omdat we je zolang moeten missen of van pure afgunst? Wie zal het zeggen? We zullen jullie zeker volgen en zijn erg benieuwd naar verhalen en (vooral!) foto's

Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes Jessica en Liesbeth (BA)

• 10 Oktober 2006 - 07:13

Judith:

Hoi Iet en Gretty,
    Op dit moment zijn jullie net op schiphol aangekomen waarschijnlijk. Jullie hebben een lange vlucht voor de boeg maar een prachtig vooruitzicht. Ik wens jullie veel plezier en probeer zo min mogelijk aan thuis te denken.
    Groetjes en zoen van mij en de kids.

• 10 Oktober 2006 - 09:45

Lia:

Ha het feest gaat vandaag beginnen!! Ik ga het volgen en zo van een afstand mee genieten!! Tjuus

• 10 Oktober 2006 - 16:48

Henk De Mari:

ik wens jullie veel plezier de komende maanden en ga jullie zeker volgen!!
    goede reis

• 10 Oktober 2006 - 17:40

M&R:

Al doerian op in KL?

• 12 Oktober 2006 - 11:46

Eddy En Karin:

Wij weten natuurlijk weer nix. Een paar maanden naar Nieuw Zeeland! Fantastisch dat jullie dat doen! Ongelofelijk veel moois en plezier gewenst!

• 13 Oktober 2006 - 18:51

Marian:

Hey Meiden!
    Goede reis gehad. Ik wacht met spanning op jullie eerste verhaal!
    Doeg.